Yes, wéér een nieuwe ervaring!

29 december 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Het is niet heel lang geleden dat ik uit het vliegtuig stapte na een geweldige reis door Peru, Chili en Bolivia. Nu, 77 dagen later om precies te zijn, zit ik alweer bij de gate op Schiphol. Nog even en ik ben terug in Zuid-Amerika. Argentinië, Brazilië en Uruguay zijn mijn bestemmingen de komende weken.

In 2017 heb ik veel nieuwe dingen gedaan en heb ik eigenlijk geen moment stil gezeten. Een nieuwe woning, een nieuwe woonplaats, voor het eerst backpacken in Zuid-Amerika met Daniël en een nieuwe baan als marketeer bij Brand New Day.

Dit keer reis ik trouwens alleen. Alleen! Wie had gedacht dat ik dat ooit zou doen. Wéér een nieuwe ervaring! De naam van mijn werkgever is in dit geval wel heel erg toepasselijk...

Hoe gaaf is het dan om dit jaar in stijl af te sluiten? Al reizend ga ik het nieuwe jaar in!

Komende drie weken ben ik weer te volgen via deze reisblog. Met vlogs, blogs en foto's hou ik jullie heel graag weer op de hoogte.

Adiós,
Reinder

1. Jolanda/mams:
    30 december 2017
    We wensen je heel veel mooie nieuwe ervaringen!!! Prachtig dat je opnieuw in zo een korte tijd dit mag ondernemen! We volgen je graag......deel je alles weer met ons 😉?😘
  2. Henriette Zengerink:
    5 januari 2018
    Geweldig Reinder, dat je dit zo snel weer kunt doen. Dat is toch eigenlijk al een beetje pensioen ;-). Ben benieuwd weer naar je ervaringen, zeker omdat wij dit jaar ook naar Argentinië en Chili gaan. Veel plezier en groeten!