Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over mij

Reismotto: "Today is going to be the best day of my life!"

In 2013 heb ik gezegd in 6 jaar, 6 continenten te bezoeken. In Noord-Amerika (2013), Europa (2014), Azië (2015), Afrika (2016) en Zuid Amerika (2017) ben ik inmiddels geweest. Nu zou Oceanië moeten volgen, maar Zuid-Amerika beviel me zo goed, dat ik nog een keer die kant op ga. Eind 2018 dan alsnog het zesde continent? We gaan het zien. Nu eerst van deze nieuwe reis genieten!

Over mijn reis

Dit keer eens alleen op reis... Alleen! Ik had niet gedacht dat ooit te gaan doen. Wéér een nieuwe reiservaring! De reis begint in Buenos Aires en gaat via Noord-Argentinië, Brazilië en door Uruguay weer terug naar de hoofdstad van Argentinië. Ben je nieuwsgierig naar mijn reis? Volg me dan via deze reisblog!

Bezochte landen

Ik heb 42 landen (17%) bezocht:

Argentinië, België, Bolivia, Brazilië, Bulgarije, Chili, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Indonesië, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malawi, Monaco, Nederland, Oekraïne, Oostenrijk, Peru, Polen, Portugal, Rusland, Slovenië, Slowakije, Spanje, Swaziland, Tsjechië, Tunesië, Uruguay, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zambia, Zuid-Afrika, Zwitserland.