Yes, we gaan op reis!!

13 september 2017 - Utrecht, Nederland

Een ervaring is nog mooier als je het kan delen... Welkom op mijn reisblog. Hier vind je de komende maand vlogs en blogs van mijn reis met Daniël door drie schitterende landen in Zuid-Amerika!

In 2013 heb ik gezegd in 6 jaar, 6 continenten te bezoeken. In Noord-Amerika (2013), Europa (2014), Azië (2015) en Afrika (2016) ben ik inmiddels geweest. Dit jaar (2017) komt Zuid-Amerika daar bij, want samen met Daniël reis ik de komende maand door Peru, Chili en Bolivia!

Daniël en ik kennen elkaar van het eerste jaar op de middelbare school in Veenendaal. Na een hele leuke tijd is Daniel in Utrecht gaan wonen en bleef ik in Amerongen. We zagen en spraken elkaar helaas minder, maar als we samen waren, was het altijd gezellig!

Sinds vorig jaar ben ik losgekomen van de veilige omgeving en ben ik ook in Utrecht gaan wonen. Daardoor zien we elkaar nu regelmatig. We houden allebei enorm van reizen en door te vertellen over onze eigen ervaringen, leek het ons geweldig om samen op reis te gaan!

Ons reisplan? Uhm... We vliegen op Lima en vliegen een maand later ook weer terug vanuit Lima. We hebben een route in ons hoofd, maar gaan ons vooral laten verrassen door alles wat we tegenkomen. Ben je nieuwsgierig naar wat we gaan doen? Volg ons dan via deze reisblog.

Adiós,

Reinder

1. Lex/ex-huisbaas:
    13 september 2017
    Leuk! Ik ga jullie volgen en hoop op:
    Een vlog tijdens het salsadansen
    Een vlog waarin Daniel in een man-tegen-man gevecht is met een krokodil, omdat jullie al drie dagen door de jungle dwalen, geen idee hebben waar naar toe moeten, honger hebben en... plottwist... de krokodil heeft ook honger. Spannend, wie gaat er winnen? Wie gaat eten en wie wordt gegeten?
    En een blog dat je iets eet maar het te pittig vindt en daarom maar de Turkse pizza bij iemand in de tuin gooit.

Ofwel, ben benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken. Stoer hoor, zonder plan!
  2. Stacey:
    14 september 2017
    Supergaaf! Veel plezier
  3. Nelleke Boverhuis:
    14 september 2017
    Hele goede reis. Geniet er van. We zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen