Een wereldreis van Utrecht naar Lima!

15 september 2017 - Lima, Peru

Een treinreis van Utrecht naar Amsterdam. Een vlucht van Amsterdam naar Parijs. Een vlucht van Parijs naar Lima. Een vlucht van 10.625km. Een vlucht van 13 uur. Een vlucht van films kijken. Een vlucht van kaartspelletjes doen (Verdorie. Daniël won veel te vaak!). Een vlucht van een shotje rum om in slaap te komen. Een vlucht van een rondreis starten in Zuid-Amerika. We zijn er. Mijn vijfde continent in vijf jaar!!

Lima. De hoofdstad van Peru. Daar begint onze reis. We hebben de bus gepakt naar ons hotel in de wijk Miraflores in Lima. De wegen gaan langs de kust met haarspeldbochten van boven naar beneden. De stad ligt aan de kust, maar wel direct met een enorm hoogte verschil. Bijna vechtend voor een plek op de weg, enorm druk en voorrangsregels konden we nog niet meteen ontdekken, bracht de bus ons naar het centrum.

Aangekomen in het hotel hebben we de tassen gedropt en een rondje gelopen door Parque Central de Miraflores (vol met bloemen uit het hele land). Na het eerste biertje in Zuid-Amerika te hebben gedronken, zijn we heel snel in slaap gevallen in het hotel. De reisdag zit erop. Nu gaat het echt beginnen!

De komende dagen gaan we richting het zuiden. Paracas, Huacachina en Arequipa zijn plaatsen waar we langs gaan komen. Ik ben heel nieuwsgierig wat Peru ons te bieden heeft!!

Oh ja, we hebben ook onze eerste reisvlog gemaakt. Check deze bij "Video's".

1. Jolanda/mams:
    15 september 2017
    Fijn dat jullie de 1e bestemming veilig hebben gehaald😊en ook de bagage mee is gereisd is😉Nu volop genieten en laat ons met jullie verhalen meereizen😀....
  2. Hilaire:
    Veel plezier Reinder!
  3. Lex/ex-huisbaas:
    15 september 2017
    Ziet er goed uit jongens!
    Veel plezier nog. Benieuwd naar de volgende avonturen!